hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | جشنواره بین المللی قرآن و حدیث پرچم قرآن را در جهان به اهتزار در آورد

قم | جشنواره بین المللی قرآن و حدیث پرچم قرآن را در جهان به اهتزار در آورد

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه گفت: برگزاری جشنواره بین المللی قرآن و حدیث موجب برافراشته شدن پرچم قرآن و معارف اسلامی و همچنین موجب جلب توجه به این معارف در جهان شده‌ است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم، حجت الاسلام جعفر کریمی قدوسی در کنفرانس مطبوعاتی که در جامعه المصطفی برگزار شد، اظهار کرد: المصطفی یک نهادی علمی، آموزشی و پژوهشی است که تلاش می کند تا مخاطبان خود از تمام ملیت ها را در همه سطوح متناسب با آموزه های قرآنی تربیت کند.

وی افزود: هدف المصطفی تربیت دانش آموختگان این نهاد علمی پژوهشی تبلیغی به عنوان مبلغان فرهنگ قرآنی در جهان است تا اقدامات شایسته ای در گسترش دین اسلام صورت بگیرد.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه با تاکید براینکه دانش آموختگان جامعه المصطفی ارزش‌های دینی و معنوی را به دنیا معرفی کنند، گفت: پیام انقلاب اسلامی، معنویت، عقلانیت و عدالت است که این آموزه ها برخاسته از معارف قرآن کریم هستند.

وی ادامه داد: بیست و چهار دوره از جشنواره بین المللی قرآن و حدیث المصطفی تاکنون در داخل و خارج کشور در سال‌های گذشته برگزار شده است که برگزاری این جشنواره موجب برافراشته شدن پرچم قرآن و معارف اسلامی و همچنین موجب جلب توجه به این معارف در جهان شده‌ است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد